Natuurlijk ontvang je graag via onze nieuwsbrief een uitgebreid beeldverslag en blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief.
Heb je een vraag of opmerking? Laat dan hier je gegevens achter. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!
Meld je nu aan! Nieuws van en voor elkaar met het brede gesprek rondom normatieve professionalisering van de zorg. Want elke klacht is een kans om het morgen beter te doen.
Door je aanmelding neem je deel aan het congres. Binnenkort ontvang je van ons alle benodigde informatie.
Online van 13:00 uur - 14:45 uurGratis, online én interactief
met - per onderdeel - gasten, videoboodschappen en keynote sprekers.
Onderwijs: daar begint het! De student van vandaag moet morgen als zorgprofessional in staat zijn een ‘gezonde dialoog’ met de cliënt aan te gaan over de communicatie en kwaliteit van de geboden zorg.
Onafhankelijkheid: de onafhankelijkheid van klachtenfunctionarissen en geschilleninstanties is formeel geborgd. In de praktijk blijkt echter dat de perceptie met name bij cliënten anders voelt.
Klantreis: het begint met het goede gesprek tussen zorgverlener en cliënt waarbij alle betrokkenen zich open en kwetsbaar opstellen met een proactieve houding.